"SELAMAT DATANG KE BLOG INI. GUNAKANLAH IANYA UNTUK TUJUAN BERKONGSI PENGETAHUAN MEMBINA DAN POSITIF. ADALAH TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI MENGGUNAKAN BLOG INI UNTUK TUJUAN MENGKRITIK DAN MENFITNAH MANA-MANA PIHAK SERTA MENYEBARKAN BERITA PALSU ATAU YANG BOLEH MENGAIBKAN DAN MEMALUKAN PIHAK-PIHAK TERTENTU. BEGITU JUGA PERKARA-PERKARA YANG BERKAITAN DENGAN ISU-ISU POLITIK TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI DIBINCANGKAN DALAM BLOG INI."

06 Julai 2011

SELAMAT BERTEMU DAN BERSUA KEMBALI......



Selamat bertemu kembali para pembaca semua. Kali ini kita bertemu kembali di Ruai Aku. Oklah, minta maaf kepada semua pembaca kerana lama tidak menulis artikel dalam ruangan ini. Kali ini saya ada permintaan baru dari ramai pembaca terutama dari kalangan rakan-rakan terutama sekali rakan-rakan Melayu, Cina dan India meminta saya lebih banyak menulis menggunakan bahasa melayu. Ok, saya akan cuba usahakan cuma ada sesetengah artikel nanti perlu saya tulis dalam Bahasa Iban, terutama sekali berkaitan program atau aktiviti yang brkaitan dengan kampung halaman dan budaya kaum di sana. Namun demikian kalau artikel berkaitan komputer saya akan cuba usahakan dalam Bahasa Melayu. Saya juga meminta ampun dan maaf jika terdapat gambar yang disiarkan menyinggung perasaan rakan semua. Maafkan saya ok…….

Ok, terima kasih atas cadangan dan perhatian anda semua……..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan